Klachtenpagina
Klachtenprocedure
Bij Haardhout-voordeel.nl doen we ons uiterste best om u uitstekende service te bieden. Toch kan het voorkomen dat iets niet helemaal verloopt zoals gepland. In dat geval staan wij klaar om uw klacht op te lossen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Neem eerst contact met ons op door een e-mail te sturen naar contact@haardhout-voordeel.nl. Beschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk, zodat wij deze snel kunnen beoordelen en oplossen.
Komt u er niet uit?
Als we samen geen passende oplossing vinden, kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Bezoek hiervoor de klachtenpagina van WebwinkelKeur.
Alternatieve geschillenbeslechting binnen de EU
Bent u een consument binnen de Europese Unie? Dan kunt u ook gebruik maken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform helpt bij het oplossen van geschillen zonder tussenkomst van de rechter. U vindt het ODR-platform op http://ec.europa.eu/odr.
Let op: dit kan alleen als uw klacht nog niet elders in behandeling is.
Wij doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen!